Tiedote 29.1.2024 Haemme vesihuoltotyöntekijää

Vesihuoltotyöntekijä, Tunturi-Lapin Vesi Oy, Martinpisto 1, Kolari
Haemme vakituiseen työsuhteeseen vesihuoltotyöntekijää. Tunturi-Lapin Vesi Oy on kolarilainen vesi- ja viemärilaitostoimintaa harjoittava yhtiö. Toiminta-alue sijaitsee Kolarin kunnan alueella, mutta myös hieman Kittilän ja Muonion kuntien puolella. Yhtiön toimialana on rakentaa, hoitaa ja ylläpitää toiminta-alueellaan laissa tarkoitettua vesi- ja viemärilaitosta. Yhtiöllä on kolme jätevedenpuhdistamoa sekä useita vedenottamoita eripuolilla Kolarin kuntaa. Vesihuoltotyöntekijänä toimit vedentuotantolaitosten, jätevedenpuhdistamoiden ja verkostojen käyttö- ja ylläpitotehtävissä Tunturi-Lapin Vesi oy:n toimialueella. Vesihuoltotyöntekijä osallistuu myös työajan ulkopuoliseen varallaoloon. Työssä onnistuminen vaatii vähintään B-luokan ajokortin. Arvostamme teknisen alan kokemusta sekä itsenäistä työotetta ja halua kehittyä työssään. Palkkaus määräytyy yhtiössämme noudatettavan AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaan ja työsuhteen alussa on 4 kk:n koeaika.
Yhteystiedot: Tapani Ruokojärvi, tapani.ruokojarvi@tunturilapinvesi.fi, 0401683435
Työpaikan osoite: 95970 ÄKÄSLOMPOLO
Palkkaus: Avainta Tes